2015/10/29

My lovely sister



 Dzisiaj nieco inny post. Przywita Was moja siostra (tak, to mój fotograf), która pojawiła się gościnnie na blogu :) Od czasu do czasu będzie się tutaj zjawiała. Mam nadzieję, że nie macie nic przeciwko. Sesja została przeprowadzona dosyć dawno, stąd też brak zimowego płaszcza i ciepłego szalika. Pogoda jest nieco zaskakująca i mam nadzieję, że niebawem pojawi się post z kolejną stylizacją. O ile wszystko pójdzie po mojej myśli to jutro skoczę na 2, może 3 sesje (na zapas). Już się nie mogę doczekać! Tymczasem zostawiam Was dziś ze zdjęciami :)



sweater Cubus | jeans Reserved | sneakers Converse

fot. Marek Nobis

8 komentarzy:

  1. Ładne zdjęcia, siostra spisała się na medal! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Siostra to osoba, która zawsze będzie częścią nas i nam pomoże.
    Piękne zdjęcia i stylizacja. Taka luźna, a jednak ma swój urok ;D


    http://strongwomeen.blogspot.com/2015/10/ty-tez-mozesz-pomoc.html

    OdpowiedzUsuń
  3. O jej, patrząc na te słoneczko na zdjęciach i twoją stylizację pozbawioną typowo jesiennych ubrań, aż zatęskniłam za latem... No ale cóż, jesień też może być piękna. Z chęcią zobaczę kolejną stylizację no i pozdrawiam siostrę!
    Serdecznie zapraszam do siebie:

    faiithfully lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajne zdjęcia, fotograf się spisał :)
    zapraszam, mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy10/29/2015

    super zdjęcia no i outfit :D
    Zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń